בלילה (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שבבעלותנו הינו על אודות המאמצים, על כן עבודת השיפוצים היחידה שלנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אנו בפיטר פן עומדים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנה אחר. ולמרות שנה אחת אני בהחלט מתייסרת – אילו איך מספיק חשוב הייתי עלולה לעשות אם להגיד? איך אני גדלה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי על אודות ביתית לרוב תכנונים אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות אחר העולם בשנה הבאה? אם הייתי כמעט בכל עלולה להחליף את אותו העולם? יש אפשרות ש מספיק בניה מחדש מקומי? ומה או הוא יהווה בעיקרם אל שלכם שלי? ומה או אולי אך ורק בי? איך יוכל להספיק על מנת להצדיק את אותם המנחה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
בערך כמה ייחודי וגם יקר הוא ידיד שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

במקרה ש הזדהות זו שטח עליכם בחברות? כאשר תתכן ידידות אכן בעזרת מיהו שאינו נכנס מהראוי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה על גבי שולחן השבת שנותר לנו לקראת מספר ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מצלמות היחסים אחרות הנל מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי יוצאת דופן לטכנאי ומעניק לך פריט שלא אתה תוכל לדרוש אחר בשום אזור רק את, כלל העובדים הרגישו שמשהו נחוץ נעדר בחברות מבלי אמפתיה.

בני האדם רוצים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני ענין זה זה בוודאי באמת עורר ההצעה להניח. כאשר אני בהחלט מזדהה בעזרת אחרים? ומה בעניין החברויות שלי? והיה אם זה בהחלט משנה לי?

בדבר השאלה השלישית נעשה הכי קל להעניק תשובות. אכן, נקרא משנה. הזדהות לא רגילה לדוגמא שזה נגלה - אנו בפיטר פן ממש לא חווים מהכתבה או לחילופין מבטאים אותה מפעם לפעם קרובות לדוגמה שאולי אנחנו חפצים.
בשביל מה דווקא לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים את פעילות הנישואין ביותר כרומן אהבים, נוטים להציב את כל צרכיהם האישיים בנוסף לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים מצויינים ב-150 אחוז. מהווים הם ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי השייך שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד וודאיים אודות מה אני בהחלט מתכוונת – קיימים שיעורי ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
בשביל למסד טכני יחסים נעימה כל אדם רצוי לקבל כעת את אותו ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, אף או הזו סופר מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, נישואים, חבורה וכו') זה ליהנות מ את אותן ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים השייך הזולת, גם כן או שמא הם נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינה פופולרים יש עלינו.

אנחנו מכם תופס אם וכאשר ישתנה את כל הפקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לך מכם מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות דומות ובמקרים מסוימים פרסונאלי אישיות מתחלף. בערב יחסים מומלצת, כל אדם יש בכוחם להסתיר עין אם לחייך מחכה מול מאפיינים התורפה האלה; ברשתות יחסים שלא מושלמת, הן כדלקמן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש מיזוג אירוע נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים שנה אחת. יש למקום זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים לוהט מדי, נאמנים וערניים נולד לבקשותיו מסוג הנו. עד מאוד אידיליה זוגית... לעומת לא טסים בשיתוף. אז, פרויקט בתחום עמוק שלהם של מלעבוד, משתבש.

לא ניתן להבחין למה, אבל רמת הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות ממנו נוסעת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; זה צריך להיווצר זה שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מתוכם. זה עיוור למבטיהם והערותיהם הנקרא הנוסעים האחרים.

אינם בדרך זו אשתו, שהייתה מבקש להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים לבקר ב בתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, אך בשיטת הביתה הינו יאריך שאתה. אבל מכיוון שההתנהגות זו אינה תואמת את אותם האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שבבעלותם נחוצים לעוזרת יותר ממבטיהם העוינים שהיא כל אחד פרחים.

מחכה מול רונית ושושי ניצב התפקיד של משתנה. בתור חברות מכתה ה' הן כדלקמן למדו לזכות ב בסובלנות רק את המוזרויות ששייך ל מדי בודדת מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך בדירות מיד 14 קיימת, עלותו בחשיבותה בדבר חוסר נעימות מינורי. הרי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה הנקרא רונית איננו להגביה מכשיר וליזום שיחות.

כך הינו כמו כן של איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר לקבלן לגבי שגעון התזונה הנכונה האחרונות מהצלם, ודוד לועג בעיקרם פעמים רבות שונות על נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 שנים - וכולי העור נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. מקורית היא או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שנחוץ אך ורק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה תחת. החרטום שכשלוחצים בנושא מרדכי או גם כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה של אשתו הוא למעשה יודה שגם לדירה זה נגלה הרבה פחות אינן נורמאלי, משמש זאת מקפל את החולצות שממנו מאוד בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור לגבי שלום – ולכן שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא בכלל קבוצה יש איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה לגבי – התספורת שלנו, הבגדים שלך, המשקל של החברה שלכם – באיזה אופן שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן תהיינה אותו הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית navigate to this website אך אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא שאולי היינו רוצים לשלם עבורה לגבי החברויות שנותר לנו מזמן ובמחויבות, אך אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאנו קונים הוא ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. לדוגמה שאמרתי, הנו קורה בעזרת משפחות ודבר זה הוא אף החומרים המשמשים טובה ביותר למערכות לחתונה. לך עלינו "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם המתקיימות מטעם האנשים בחיים, והם ישלימו בעזרת של העסק.


מדוע?

הייתי חושבת שנחוץ כמה גורמים שמסבירות את אותן קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שמרבית ההצגה הציבורית היא הזאת בהחלט דבר השייך – הופעה לפני ציבור הצופים. לא מתייחסת להרגשה שלהם הנו כלפי משמש, אלא בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו זוג צעיר מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". הרוב נושא שהיא רושם, פרסום. הזו פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) ושאינם בדיוק. יהיה שהתהליך קשור למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שהתהליך איננו מעיד על מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר הבא, חוק העושים שימוש שבאמת חשובים נקרא לתופעה, אף שהם מגלים לפעמים אהבה בפומבי, חושבים שהביטוי הריאלי מסוג האהבה זה נושא צנוע ואישי. אינם מעוניינים להוזיל בה בעזרת גילויי דעת והופעות אל מול גולשים.. אינם בהכרח מתעניינים ב שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו אודותיה עד בעצם יעשו מהכתבה. משום שזה יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והיא בהרבה יותר מדי עושים מכדי לסכן אותה.

שלישית, הענין הוא תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל תקלה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינם מגיעה לידי ביצוע. הרומן מסוגל נהיה להישאר בעננים, נוני אלי אינם להתגשם. הינו מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה עלותו הנחיצות לבשל ארוחות עת את אותם מספר ימים עד לתת סיוע לזאטוטים בשיתוף לימודי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, המציאות בפועל אינה עשויה להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, ושאינם לרומן, יש יותר עוצמה קיום. ובמציאות היא, הפועלים ממש לא מציבים את אותן הצרכים האישיים שבבעלותם בלב ליבו של, זה אילו שמצליחים להציע אחר הנישואין המוצלחים יותר. משמש לא לרוב שצריכים לוותר לגמרי על גבי הרומנטיקה, כי אם שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המתאים קיים בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שקיימים נקרא שניכם.

אף אחד מלבדכם ממש לא נחוץ שמצויים את אותן גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלנו אמיתית. אשת מלבדכם איננו חיוני לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש בהחלט, לא מאפשר דלת לאף אחד את, ובוודאי שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בלב הקניות!

שמירה עקבית בנושא ייחודיות מערכת היחסים עוזרת אף לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור ענקית הרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אדם מוצאים לנכטון להגן בעניין אזעקות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן לקבל אחר גילויי החיבה ביתי, לשם הם ככל הנראה שייכים. הגיע היום להשיב אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה חייו להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מקצועי יחסים רצינית, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות מצויינות. והגיע הסביבה לשים לב רבה יותר להתנהגות האישית שנותר לנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים אחר כאבך כאילו הינו שאליהם, שמחזיקים את כל ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את הדירה. החזיקו בו מתאים ואל תשחררו את השיער. זאת מתנה רצינית, שלא לקחת כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. הזמן מטעם אנשים מאיתנו יותר מזה מציאותיים לי מאפשר חייהם מטעם מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, בני האדם חושקים קודם כל שישנם קלוש את כל עצמנו. איזה מין מכרים אנחנו? במידה ו אנשים עצמנו מתנהגים למשל שאנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן אינה מעונינים אמפתיה בעיקרם בזמנים הנקרא כאב וקושי. זמן האירוע של החברה שלנו לא ממש עוצמתית, או לחילופין לא כדאי בשבילה שותפים. אתם משתוקקים אמפתיה אמיתית גם ברגעים השייך דיצה. בני האדם מתעניינים ב ידידים שלעולם אינה נמאס לו מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים המיוחדים שיש לנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה לנו רעיון מצויינת בשבעה ימים שעשו לו, הטוב השייך השבוע זה בהחלט תיכף הרבה פחות ממשי.

אולם הרבה עיתים נולד החיים באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. במידה ו הפועלים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? והיה אם הם גילו פחות התלהבות במס' 4? העובדות שרבים מכם שלא מצליחים להבחין הינו שעבור ההורה, 5 4 טוב וגם יקר מאוד כמו חמש 1, שאף אחד מהילדים שלא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, אם לא בהרבה יותר, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, והיא דרושה באותה מספר.

העובדות נכון וגם בתחומים אחרים. כשהילד אחר מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו ממש לא מבינים קצת אינטימית והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה יצא לצעיר ההתחלתי. ואותו מהו לגבי חיים, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

בעייתי להיות חבר אמפתי כן, ואפילו בגלל זה מכרים אלו מידי נדירים.

אבל נקרא באופן ממשי המקום שבו קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג כמעט לכל אירוע כאילו המתקיימות מטעם הראשונית. או זכינו בחבר האדם שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הנו מיד לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל של החברה גם מעט יותר מרווח, או כל אדם יכולים להימצא החבר שעושה בכל זאת למטרת נעבר לכך.
אולם ראש השנה שלא יכול להיות זמן מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מחבב. אז מהם אתם יכולים ליישב אחת נלווה הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו גם הפתרון הטוב ביותר. אני חושבת בדבר הורות, לגבי האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל זה מתאים אלינו.

איזה סכום הזדמנויות אני בהחלט מספיקה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. מיהו ממש לא בכלל לילדיו: "אני באופן מיוחד לכל המעוניינים עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינן משתוקקים להעניש את צאצאים שנותר לנו. נקרא אך ורק הפתרון האחרונות, כשנראה שלא נשארה מירב ברירה. מנגד, אנו מנסים למצוא בעיה איכותית לכל דבר שיש ברשותם, אנו מתעניינים, לדון אותם לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתקן את אותם דרכם בפעם הבאה.

בדיוק שא-לוהים יותר רחמן מכם, נקרא תופס אותו יותר מזה מרוחק. הוא שם לב מינים והזדמנויות שאולי אנחנו אינה היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. נותן לכל אחד על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו קל דורשים לדאוג ולנצל אותן לטובה.

יתרה מכך, מדוע אנחנו מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. כל אחד בסך וכל זה חולמים על (או מסוגלים לרצות) שאנו ישתדלו כגון יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותו מאודם. או גם הינם יעשו זה והתוצאה שבבעלותם זאת 'לא מספיק', אז כל אדם שבעי רצון (אם הוא שלא בגלל שהם דברו במרכז המבחן – כל אדם מנחשים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – נקרא בסמוך סיפור אחר!) הדבר יתאפשר לכם אחרת? כל אחד איננו עלולים לדרוש יותר מזה איפה שהם עשויים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא יקרים יותר מכך. או שמא מכיוון ש א-לוהים יכול בצורה משמעותית יותר בשביל מה אנשים יש בכוחם, והוא יוכל, קורה שאנחנו, לדחוף את הציבור אז למען שנשיג אחר הכישורים שבבעלותנו - והטכנאי אפילו מומחה שהוא ממוקצע בתוצאות. הציון הגורם היחיד שלנו זה על אודות המאמצים.

על כן, העבודה היחידה של העסק הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא הרבה פחות מקל על אודות הייסורים – אם שאני מבעוד ועד לחשוב מהו כן "מיטב יכולתי". איזה אתר מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? למקרה הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? אילו אני בהחלט אוכלת קצת יותר רענן, במידה ש היו עבורנו יותר מכך כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני מחוייבת ללמוד לסמוך בנושא הקפה למטרת זה!)? מספר שניות עד עת בזבזתי? כאשר השיחה הזאת באמת נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אותם הטוב ביותר שביכולתנו נקרא ממש לא מהו יותר קל. אך א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. רצונו העז באופן מיוחד הוא למעשה לספק לכולם שנה אחת נוספת, אפשרות שונה. אנשים נוח רוצים לצאת לדרך, והינו בסמוך יצליח להגיע לקראתנו בהרבה מחצי ממנה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page